מרכז שירות לרכב אבי ודודי הכל תחת קורת גג אחת!

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    שירות באחריות

    עד כמה אנחנו מתפתים לקנות בזול?

    זה תמיד מושך אותנו הסטיגמה על החלק המקורי היקר שאצל חיים בחנות החלפים נשיג בחמישים אחוז, אז תקדישו חמש דקות להסבר הבא שלנו לגביי חלק מקורי מול חליפי.

    ניגש להבדלים:

    קודם כל, מה שמניע אותנו בעצם לקנות חלק תחליפי זה הכסף כמובן!

    יש לי חדשות בשבילכם: חלק מקורי לא בהכרח יותר יקר מהחליפי! אנו נתקלים בלא מעט פעמים שהחנות מוכרת חלק חליפי שגם עולה יותר מהמקורי, או שאין הבדלים גדולים, או שההבדלים לא מצדיקים את איכות המוצר שאתם מקבלים, תבדקו!

    חלק מקורי מגיע מאותו פס יצור מקורי

    כידוע לכם חלק מקורי מגיע מאותו פס יצור אחד לאחד, ואלו חלקים שיצרן הרכב משתמש במקור במפעל, חליפי זה חיקוי, העתק לא מדויק, לפעמים העתק זול מידיי ואף מסוכן, הוא עשוי מחומרים שונים היכולים לעשות נזקים חמורים גם לבטיחות שלכם בנסיעה ברכב, החוזק של החלפים שונה ואיכות העבודה שונה, הטמפרטורות והעומס שהם יכולים לעבוד שונה, האיכות פחותה בהרבה מהמקורי וזה בדוק!!!!

    אז אחריי שחשבנו "שחסכנו", בוא נראה למה כדאי להרכיב חלפים מקוריים?

    קודם כל בטיחות. בראש ובראשונה בטיחות בלמים, תחליפי בולמים פחות טוב מהמקורי מרעישים, מצפצפים, ולא נעימים לנסיעה. בחלקי מרכב כמו פח לדוגמא: פגושים מבחינה אסתטית, פגוש חליפי לא יושב טוב לא יושב עד הסוף, הבדלים שנראים לעין ויתרה מזאת חלפים מקוריים עברו מבחני ריסוק ועברו התאמות מיוחדות ולכן הם בטיחותיים יותר.

    אז כבר דיברנו על זה שהחלק הזול הוא לא בהכרח זול?

    איך אומרים, אין חכם כבעל ניסיון, שהזול בסופו של דבר הוא היקר, בכל דבר לא רק במכוניות, אז אין פשרות. הגעתם למוסך מורשה תעמדו על זה שיורכבו ברכב חלפים מקוריים בלבד!

    • ט.ל.ח

    • כל המחירים כוללים / לא כוללים מע"מ

    מרכז שירות לרכב אבי ודודי הכל תחת קורת גג אחת!

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

      בניית אתר מקצועי לעסק

      תפריט נגישות